خانم Brie Larson برای نقش جدید خود در دنیای سینمایی مارول حسابی به تکاپو افتاده است

خانم Brie Larson برای نقش جدید خود در دنیای سینمایی مارول حسابی به تکاپو افتاده است

به گزارش ساویس‌گیم، Brie Larson طبق معمول برای ایفای نقش در دنیای سینمایی مارول انتخاب شده است. کاپیتان مارول اما ظاهراً حسابی به تکاپو افتاده است. ایفای نقش در آثار ابرقهرمانی کار سخت و گاه پیچیده‌ای است. شخصیت‌های کامیک بوکی گاهاً از فیزیک تنومند و شاخصی برخوردار هستند که دستیابی به آن فیزیک برای انسان‌ها کاری بس دشوار است.

خانم Brie Larson اما ظاهراً قصد ندارد کم بیاورد. ایشان قصد دارند در فیلم جدید The Marvels که طبق معمول در آن نقش کاپیتان مارول را بر عهده خواهند داشت، حسابی روی فرم باشند. این بانوی بازیگر علاقه‌ای به این ندارد که جلوه‌های ویژه و بصری هیکل او را برای ایفای نقش در فیلم جدید دنیای سینمایی مارول معادل سازی کنند. به همین منظور دست به انجام تمرینات سخت ورزشی زده است. تا ضمن رسیدن به فیزیک مناسب این نقش، بتواند بیشتر در این شخصیت فرو برود.

بازیگران زیادی بوده‌اند که برای ایفای نقش در فیلم‌های این چنینی خودشان را وقف نقش کرده‌اند. از جمله‌ی آن‌ها می‌شود به کریس ایوانز و ناتالی پورتمن اشاره کرد که برای ایفای نقش در فیلم‌های ابرقهرمانی به زحمت افتاده‌اند. شاید تنها بازیگری که از انجام این کار معاف است، دواین جانسون ورزیده باشد. او یکی از خوش فرم‌ترین و ورزیده‌ترین بدن‌ها را دارد که به راحتی می‌تواند در نقش Black Adam خودنمایی کند.

جالب است بدانید که Epic Games یکی از نخستین شرکت‌ها بود که برای قرار دادن Brie Larson در فورتنایت به سراغ او آمد. حال کاربران این بازی می‌توانند باندل کاپیتان مارول را خریداری کرده و با این شخصیت بازی کنند.

نظر شما چیست دوستان؟ به فیلم‌های آینده‌ی دنیای سینمایی مارول خوشبین هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها