ایرتگ ‌های پیدا شده به هیچ دردی نمی‌خورند! علت این ماجرا چیست؟

ایرتگ ‌های پیدا شده به هیچ دردی نمی‌خورند! علت این ماجرا چیست؟

به گزارش ساویس‌گیم، ایرتگ ‌های اپل به تازگی معرفی شده‌اند. این وسیله‌ی جذاب قابلیت رهگیری وسایل را به شما می‌دهد. برگ برنده‌ی ایرتگ‌ قیمت مناسب آن است. البته که نمی‌شود کارایی آن را هم نادیده گرفت. قابلیت رهگیری دقیق وسایل فوق‌العاده‌ کاربردی خواهد بود. کافی است این تگ‌ها را به وسایل مورد نظر وصل کنید و فراموششان کنید. در چشم به هم زدنی آن‌ها را پیدا خواهید کرد. آقا اگر ایرتگ‌ ما گم شد یا دزدیده شد تکلیف چیست؟ خیالتان راحت، ایرتگ‌های پیدا شده به هیچ دردی نمی‌خورند.

ایرتگ‌های پیدا شده توسط اپل قفل می‌شوند و هیچ کاربردی نخواهند داشت تا زمانی که به صاحب اصلی بازگردانده شوند. به واسطه‌ی اندازه‌ی کوچک این وسایل احتمال گم شدن آن‌ها شاید زیاد باشد. هر چند که بعید است با توجه به ماهیت آن‌ها. اما به هر حال اگر ایرتگی پیدا کردید به هیچ دردتان نخواهد خورد. هیچ روشی برای باز کردن قفل ایرتگ وجود ندارد. بنابراین اگر ایرتگی پیدا کرده‌ید به همان حال آن را رها کنید چرا که هیچ استفاده‌ای نخواهد داشت. این مهم به این دلیل است که اپل ارتباط بین وسایل را از هر 2 طرف رمزنگاری می‌کند.

شما این وسیله‌ی جانبی را کاربردی می‌دانید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها