حداکثر تا چند AirTag را می‌شود با یک Apple ID Account تنظیم کرد؟

حداکثر تا چند AirTag را می‌شود با یک Apple ID Account تنظیم کرد؟

به گزارش ساویس‌گیم، اپل AirTag را به تازگی به جمع لوازم جانبی خود اضافه کرده است. با وجود اندازه‌ی کوچک، کارایی این دستگاه اما زیاد است. موفقیت این وسیله‌ی ریز تقریباً تضمین شده است و خیلی‌ها آن را کالایی ضروری می‌دانند. AirTag تنها 29 دلار قیمت دارد و پک 4 تایی آن 99 دلار است. حال سؤالی که پیش می‌آید این است که تا چند AirTag قابل تنظیم و رهگیری روی آیفون هستند؟ مهندسان اپل پاسخ این سؤال را داده‌اند. کاربران می‌توانند حداکثر از 16 AirTag روی یک Apple ID Account استفاده کنند.

وسیله‌ی AirTag برای یافتن اشیاء گمشده کاربرد دارد. این ویژگی با استفاده از AirTag Precision Finding فراهم می‌شود. و همه‌ی این‌ها به لطف تراشه‌ی U1 یا UWB می‌باشد. این وسیله از باطری استفاده می‌کند و کاربران به راحتی قادر به تعویض آن هستند. با این حال خیلی نگران باطری نباشید. چرا که عمر مفید آن به یک سال می‌کشد. برای استفاده از AirTag باید آن را به وسایل خود بچسبانید. این جاست که محدودیت 16 تایی خودنمایی می‌کند. اگر بخواهید فراتر از این تعداد بروید چاره‌ای جز جابه‌جایی تگ‌ها ندارید.

این تگ‌ها ویژگی جالب دیگری نیز دارند. و آن چیزی نیست جز بلندگوی داخلی که شما را در امر یافتن وسایل یاری می‌رساند.

آیا شما برای رهگیری وسایل خود به بیش از 16 تگ نیاز خواهید داشت؟ در بخش نظرات به ما بگوئید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها