پای مرد مورچه‌ای هم به فورتنایت باز شد، Ant-Man به فورتنایت ‌می‌آید

Ant-Man مرد مورچه‌ای فورتنایت

ابرقهرمان مارول مرد مورچه‌ای (Ant-Man) رسما وارد فورتنایت شد. شوتر آنلاین مشهور اپیک گیمز اخیراً به عنوان بخشی از فصل پنجم بازی شروع به حضور فرانچایزهای مختلف در این بازی کرده است. مرد مورچه‌ای (Ant-Man) یک شخصیت محبوب مارول است که اولین بار در سال 1962 معرفی شد. و به دلیل بازی پل راد (Paul Rudd) در دنیای سینمایی مارول محبوبیت تازه‌ای پیدا کرد. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

برای فصل پنجم فورتنایت شخصیت‌های مختلفی از رسانه‌های محبوب، از جمله فیلم‌ها بازی‌های ویدیویی و کتاب‌های کمیک، به عنوان شخصیت‌های قابل بازی به بازی اضافه شده‌اند. دو مورد اضافه شده به لیست بازی Ryu و Chun-Li، مبارزان نمادین از سری بازی‌های مبارزه‌ای Street Fighter که مدت زیادی است اضافه شده‌اند. به دنبال انتشار اخیر اطلاعات، Ellen Ripley و Xenomorph نیز به تازگی اضافه شده‌اند.

انتشار اطلاعات و پرده‌برداری از راز مرد مورچه‌ای در توییتر 

یک کشف اخیر توسط کاربر توییتر VastBlastt توسط حساب رسمی توییتر فورتنایت تأیید شد. و از حضور مرد مورچه‌ای (Ant-Man) خبر داد. در طول فصل 5 پورتال‌ها در اطراف نقشه بازی ظاهر شده‌اند تا کراس اوورهای شخصیت‌های آینده را تحریک کنند. و این کاربر با موفقیت جدیدترین مورد را رمزگشایی کرد. این پورتال زمین یک جنگل را نشان می‌دهد. و حاوی صدای حشرات است که به شدت به دخالت مرد موچه‌ای اشاره دارد. پیش از تأیید رسمی فورتنایت، اضافه شدن قریب الوقوع انتقام جوی کوچک به بازی ، بیشتر مورد صحبت قرار گرفت. این شرکت همچنین تصویری از قهرمانان مارول، Cable ، Domino و Psylocke را که قبلاً اضافه شده بود، به اشتراک گذاشت.

فصل 5 فورتنایت تمرکز زیادی روی کراس اوورهای محبوب دارد. بنابراین اضافه شدن قهرمان مارول دیگر جای تعجب ندارد. با این حال ، استفاده از مرد مورچه‌ای به ویژه به دلیل ادامه حضور در بازی قهرمانان محبوب‌تر که ممکن است توسط طرفداران ترجیح داده شود، کمی غیر معمول است. هنوز هم، با وجود انبوهی از ابرقهرمانان که در بازی حضور دارند. طرفداران فورتنایت یک قدم به حضور لیست کامل مارول برای استفاده نزدیکتر هستند.

بازی فورتنایت هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری اس/ایکس، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، اندروید و آی‌او‌اس در دسترس است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها