موفقیت نینتندو سوئیچ برای رجی چندان غیرمنتظره نبوده است

نینتندو سوئیچ

به گزارش ساویس‌گیم، درباره‌ی موفقیت نینتندو سوئیچ چیزهای زیادی نمی‌توان گفت که قبلاً درباره‌ی آن‌ها صحبت نشده باشد. پس از شکست Wii U و روند کلی نزولی 3DS نسبت به DS، این سیستم ترکیبی به تثبیت مجدد جایگاه نینتندو در دنیای بازی کمک کرده است. میزان موفقیت آن برای برخی تعجب آور بود، اما برای یک مرد سرشناس و محبوب، چنین نبود.

رئیس سابق نینتندوی آمریکا، رجی فیلز-امی، با رادیو Gamertag مصاحبه‌ای انجام داد. در آن‌جا او درباره‌ی موفقیت چشمگیر نینتندو سوئیچ صحبت کرد. در مصاحبه‌ی قبلی، او اشاره کرد که سوئیچ به دلیل عملکردی که در موضوع Wii U ذکر شد “موضوع مرگ و زندگی” برای این شرکت بود.

اما او گفت یک بار نمونه‌ی اولیه‌ی نینتندو سوئیچ را در دست نگه داشته بودم، و در مورد این مفهوم با رئیس فقید نینتندو آقای ایواتا صحبت کردم. وقتی موفقیت سیستم را دیدم اصلاً تعجب نکردم.

“نه، برای من تعجب آور نبود. و این را می‌گویم چون اولین باری که نینتندو DS را دیدم، موهای پشت گردنم بلند شد. تیم در حال نمایش نمونه‌ی اولیه‌ از آنچه که قرار بود به  Nintendogs تبدیل شود، بود. بلافاصله پتانسیل را دیدم. اولین باری که یک Wii Remote را برداشتم و دوباره یک تجربه ابتدایی را بازی کردم که تبدیل به Wii Sports می‌شد، می‌دانستم که جادویی است. روزی که من با آقای ایواتا نشسته بودم و نمونه‌ی اولیه‌ی نینتندو سوئیچ را در دست داشتم و در مورد این مفهوم صحبت کردیم، می‌دانستم که جادویی خواهد بود.

شما چه نظری در خصوص صحبت‌های آقای رجی دارید؟ موفقیت نینتندو سوئیچ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها