بازی Valheim نزدیک به 3 میلیون نسخه فروخته است

بازی Valhime

بازی Valheim از زمان ارائه دسترسی زودهنگام استیم در اوایل این ماه موفقیت خارق العاده‌ای داشته است. در عرض 13 روز، بیش از دو میلیون نسخه فروش کرد. دارای امتیاز اکثراً مثبت است و یکی از محبوب ترین عناوین توییچ است. به نظر می‌رسد که عنوان سبک بقا وایکینگ‌ها به زودی یک نقطه عطف دیگر خواهد بود. زیرا تقریباً سه میلیون نسخه فروش داشته است.

مدیر عامل شرکت لارس وینگفورس که به دنبال اعلام نتایج مالی شرکت حضور پیدا کرده بود. اظهار داشت که Coffee Stain که ناشر بازی است دارای مالکیت توسعه‌دهنده این بازی استودیو Iron Gate AB است. این ناشر، شاید بیشتر با شهرت استودیو‌های تحت پوشش شناخته شود. یکی از بسیاری از شرکت‌های متعلق به این گروه است. همچنین برای انتشار Ghost Ship Games ’Deep Rock Galactic که تاکنون بیش از دو میلیون واحد فروخته است، قابل توجه است.

در حال حاضر قرار است که بازی Valheim حداقل یک سال در دسترسی زودهنگام باقی بماند. در حال حاضر از نظر محتوا 50 درصد و از نظر ویژگی‌ها 75 درصد بازی کامل است. به نظر می‌رسد سقف محدودیت فروش آن است بنابراین در هفته‌های آینده با جزئیات بیشتر همراه ساویس‌گیم باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها