Minecraft Dungeons به 10 میلیون بازیکن رسید

minecraft dungeons

بازی Minecraft Dungeons ساخته استودیو Mojang  از زمان راه اندازی تاکنون به 10 میلیون بازیکن رسیده است. این بازی اولین بار در ماه می سال 2020 برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ در دسترس قرار گرفت. و شاهد به‌روزرسانی‌های رایگان و DLC های متعددی بوده است. توسعه دهنده آمار قابل توجهی را به اشتراک گذاشت، از جمله اینکه Arch-Illager، 5،934،629 بار شکست خورده است.

بازیکنان بیش از هفت میلیون بار Redstone Monstrosity را از بین برده‌اند (با تلاش بیش از 19.5 میلیون نفر). از نظر مدت زمان سپری شده در بازی ، بازیکنان 1141 سال جمع کردند. برای جشن گرفتن بیشتر این مناسبت ، یک حیوان خانگی و شنل جدید به صورت رایگان در اختیار تمام بازیکنان قرار می گیرد.

این نسخه‌های بازی Minecraft Dungeons در 24 فوریه مصادف با 6 اسفند همزمان با انتشار به روزرسانی رایگان، که موارد متعددی را اضافه می‌کند، در دسترس قرار می‌گیرند. Flames of the Nether ، یک DLC جدید ، همچنین هلند را به عنوان یک منطقه جدید، دشمنان جدید و موارد دیگر، را به بازی اضافه می‌کند. منتظر جزئیات بیشتر در هفته‌های آینده از ساویس‌گیم باشید.

 

بیشتر بخوانید:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها