تصویر جدیدی از بازی به شدت مورد انتظار Senua’s Saga: Hellblade 2

Senua’s Saga: Hellblade 2

به گزارش ساویس‌گیم، اخبار و اطلاعات پیرامون بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 بسیار اندک است. و استودیوی سازنده یعنی Ninja Theory اخبار جدید را در فواصل طولانی به اطلاع طرفداران می‌رساند. همانطور که ‌می‌دانید این بازی دنباله‌ی Hellblade: Senua’s Sacrifice می‌باشد. عنوانی که با داستان درگیرکننده و احساسی توانست تحسین جامعه‌ی بازی را به دست آورد.

به هر ترتیب، اکنون سازندگان یک تصویر جذاب از نورپردازی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 را به اشتراک گذاشته‌اند. تصویری که Senua را به تصویر می‌کشد و در پائین می‌توانید آن را نظاره کنید. البته که هنوز خیلی زود است که این تصویر را وابسته به گیم‌پلی بازی و نهایی بدانیم. به خصوص با توجه به اینکه تصویر برچسب آزمایشی خورده است.

Senua’s Saga: Hellblade 2 

جا دارد خاطرنشان کنیم که بازی ابتدا در The Game Awards 2019 معرفی شد. در ادامه استودیوی سازنده اعلام کرد که Hellblade 2 با Unreal Engine 5 در حال توسعه است. و در نهایت Epic Games این نکته را اعلام کرد تریلر بازی به صورت real-time پردازش شده بود.

در حال حاضر تنها کاری که باید انجام دهیم صبر کردن برای نمایش گیم‌پلی بازی می‌باشد. بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 برای Xbox Series X/S و PC در دست ساخت است. بازی در ایسلند جریان دارد و سازندگان قول داده‌اند که 2 برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی نخست باشد. مثل همیشه منتظر اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی باشید. 

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها