پشتیبانی از عنوان Bleeding Edge پایان یافت، این عنوان هنوز قابل بازی است

bleeding edge

به گزارش ساویس‌گیم، از زمانی که استودیو Ninja Theory توسط مایکروسافت خریداری شد و در دسته استودیو‌های ایکس‌‌‌‌‌‌‌‌‌باکس گیم قرار گرفت، نسبتاً مشغول بوده است. در حال کار بر روی Senua’s Saga: Hellblade 2 و سایر پروژه‌ها است. متأسفانه، تمرکز آن بر روی پروژه‌های جدید به معنای پایان یافتن پشتیبانی از Bleeding Edge است.

این توسعه دهنده در توییتر اعلام کرد که دیگر هیچ به روزرسانی محتوایی برای عنوان چند نفره Bleeding Edge وجود ندارد. هر چند هنوز هم در کنسول‌های ایکس‌باکس و رایانه‌ها قابل پخش است. اما به احتمال زیاد سرورهای بازی در روزهای آینده خاموش می‌شوند. با توجه به گزارش اخیر استیم  نشان دهنده حضور 8 بازیکن در 24 ساعت گذشته در این بازی است.

بازی Bleeding Edge در سال 2020 برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده است. یک بازی مبارزه‌ای چند نفره مبتنی بر فعالیت تیمی است. که دارای لیست مبارزانی است که می‌توانید انتخاب کنید. هر شخصیت نقش خاص خود را دارد و توانایی‌های منحصر به فرد خود را با حالت‌های مختلف و متنوعی داراست. علی رغم اینکه در Xbox Game Pass گنجانده شده است. Bleeding Edge نتوانست واقعاً آنگونه که باید نظر مخاطبان را جلب کند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها