ایکس باکس سری‌ اس/ایکس بیش از هر ایکس باکس دیگری فروش داشته است

ایکس‌باکس سری‌ اس/ایکس

به گزارش ساویس‌گیم، ارائه یک کنسول جدید در وسط یک بیماری همه‌گیر مطمئناً هم برای مایکروسافت و هم برای سونی یک چالش جدی بوده است. اما همه مواردی که در نظر گرفته شده است، مطلوب بوده است. محدودیت‌های عرضه و مشکلات متعدد پیش خرید برای همه کنسول‌های جدید مشکل ساز شده است. اما شکی نیست که ارائه اولیه ایکس باکس سری‌ اس/ایکس برای مایکروسافت موفقیت آمیز بوده است.

مایکروسافت در دو روز پس از انتشار ایکس باکس سری‌ اس/ایکس تأیید کرده بود که این دو کنسول جدید بزرگترین ارائه را در تاریخ ایکس باکس داشته‌اند. و این شرکت اخیراً در کنفرانس سه ماهه اخیر خود توضیحاتی را در مورد آن ارائه داده است. این دو کنسول در ماه اولیه عرضه (نوامبر 2020) بیش از هر کنسول ایکس باکس دیگری تاکنون فروش کرده‌اند. این فروش منجر به سودهای بالای مایکروسافت در سه ماهه گذشته شد.

با در نظر گرفتن محدودیت‌ها، این یک دستاورد چشمگیر است و با در دسترس بودن کنسول‌های بیشتر برای خرید در بازار، فروش رونق بیشتری خواهد گرفت. مایکروسافت اعلام کرده است که در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که مشکلات عرضه در اوایل کاملاً برطرف شده است. اگرچه انتظار می‌رود محدودیت‌ها تا نیمه‌ دوم امسال ادامه داشته باشد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها