بازی Everspace 2 در دسترسی زودهنگام شگفت‌انگیز ظاهر شده است

Everspace 2

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Everspace 2  ساخته  Rockfish Games هفته گذشته برای دسترسی زودهنگام استیم روی رایانه‌های شخصی راه اندازی شد. تاکنون مدیرعامل و بنیانگذار این استودیو مایکل شید اظهار داشته است که از حد انتظارات ما فراتر رفته است. عنوان نبرد فضایی بیش از 260،000 درخواست در استیم داشت.  حتی توانست برای مدتی در رده های بالای جدول استیم در سراسر جهان قرار بگیرد.

به گفته مایکل شید، “پس از چند ساعت، ما بیش از 3000 بازیکن همزمان را دیدیم که بیش از دو برابر رکورد Everspace با قیمت پایین‌تر و نسخه اصلی در اولین فروش بزرگ آن است.” نسخه فعلی 12 ساعت اول این کمپین را با ماموریت‌های جانبی ارائه می‌دهد. دو سیستم اول ستاره‌ای همراه با پنج نوع کلاس فرعی مختلف سفینه فضایی در دسترس هستند. شید همچنین خاطرنشان کرد که تیم پس از بازخورد، اولین نقشه راه خود برای توسعه را در روزهای آینده به اشتراک می‌گذارد.

بازی Everspace 2 در حال حاضر برنامه ریزی شده است تا در سال 2022 با حضور در بخش دسترسی زودهنگام به مدت 12 تا 18 ماه ارائه شود. ابتدا برای رایانه در دسترس خواهد بود. و شامل هشت سیستم ستاره‌ای‌، انواع و اقلام مختلف سفینه فضایی، فعالیت‌های بیشتر و یک برنامه 30 ساعته می‌باشد. نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در اواخر سال آینده منتشر می‌شوند. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها