اعلام شد که Diablo 2 در حال بازسازی توسط بلیزارد است

diablo 2

به گزارش ساویس‌گیم، به نظر می‌رسد که فرانچایز Diablo در سال‌های آینده دوباره قرار است کانون توجه قرار گیرد. Diablo Immortal در راه است، در حالی که Diablo 4 نیز در دست ساخت است، اما به نظر می‌رسد پروژه‌های بیشتری نیز در حال کار هستند. طبق گزارشی توسط جیسون شرایر از بلومبرگ، بلیزارد همچنین در حال کار بر روی بازسازی محبوب Diablo 2 است.

ظاهراً نسخه بازسازی شده این بازی که گفته می‌شود Diablo 2: Resurrectioned نامیده می‌شود. در ابتدا توسط تیم Blizzard 1 ساخته شده بود، که مسئولیت ساخت بازی 2020 Warcraft 3: Reforged را بر عهده داشتند. استقبال بد و انتقادادت منفی در نهایت منجر به واگذاری پروژه بلیزارد به تیم مسئول Diablo 4 شد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که Vicarious Vision (توسعه دهندگان بازسازی‌های اخیر Crash Bandicoot و Tony Hawk)  که اخیراً تأیید شده‌اند به عنوان استودیوی پشتیبانی در بلیزارد ادغام شده‌اند  نیز در توسعه Diablo 2 همکاری می‌کنند.

در حالی که بلیزارد صحت این گزارش‌ها را تأیید نکرده است. آن‌ها در بیانیه‌ای به بلومبرگ تأیید کردند که Vicarious Vision مدتی است با بلیزارد همکاری می‌کند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها