بازی Cyberpunk 2077 در دسامبر 2020 بیش از 10.2 میلیون نسخه فروخته است

cyberpunk 2077

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Cyberpunk 2077 ساخته CD Projekt RED با وجود تمام جنجال‌هایی که در هنگام راه اندازی با آن روبرو شد، بسیار موفق بود. گزارش SuperData در بازار جهانی بازی‌های دیجیتال برای دسامبر 2020 اعلام کرد. که این بازی 10.2 میلیون نسخه به صورت دیجیتال فروخته شده است. (با 80 درصد از کل فروش برای رایانه‌های شخصی). این اتفاق کمک کرد تا مجموع فروش کل بازی‌های دیجیتالی با 12 میلیارد دلار درآمد ماه گذشته، رکورد جدیدی در بالاترین درآمد ماهانه دیجیتال ثبت شود.

شایان ذکر است که اگرچه بازپرداخت دیجیتال مورد استفاده قرار نگرفته است. اما اطلاعات این شرکت نشان می‌دهد که بر میزان فروش کل بازی تأثیر قابل توجهی ندارد. میزان فروش در مقایسه با سال گذشته با رشد 16 درصدی نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشت. درآمد از فروش برای رایانه‌های شخصی با 40 درصد افزایش نسبت به سال گذشته بیشترین جهش را داشته است.

استودیو CD Projekt RED گزارش داد که بیش از 13 میلیون نسخه از بازی Cyberpunk 2077 تا 22 دسامبر فروخته شده است. حتی با پرداخت هزینه‌های بازپرداخت. تا حدودی جالب است که فروش دیجیتال روی رایانه‌های شخصی برای این بازی بسیار زیاد است. توسعه دهنده قبل از راه اندازی اعلام کرد که پیش خریدها به طور عمده 74 درصد دیجیتال بوده اما تقسیم کلی پیش خریدها 59 درصد در رایانه‌های شخصی در مقابل 41 درصد برای کنسول‌ها بوده است.

همچنین، پچ 1.1 برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده است و رفع اشکالات و بهینه سازی‌های بی‌شماری را برای همه سیستم عامل‌ها به ارمغان می‌آورد. پچ 1.2 نیز در حتل توسعه است. در حالی که توسعه دهنده همچنان به جمع آوری بازخورد درباره اشکالات می‌پردازد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها