به روزرسانی جدید بازی Fallout 76 به زودی منتشر خواهد شد

fallout 76

به گزارش ساویس‌گیم، اولین به روزرسانی بزرگ بازی Fallout 76 ساخته Bethesda در اوایل هفته آینده ارائه می‌شود و پیشرفت‌های زیادی را در سیستم دارایی بازی‌ ایجاد می‌کند. همانطور که در ویدیوی جدید مشخص شده است. به روزرسانی دارایی‌ها، محدودیت وزن ذخیره شخصی را از 800 به 1200 پوند افزایش می‌دهد. Pip-Boy همچنین در حال دریافت سه برگه جدید برای مدیریت آسان موارد است.

برگه “جدید” ساده است – این موارد را بر اساس میزان اخیر به دست آوردن آنها ترتیب می‌دهد. زبانه “زره پوش” جایی است که اکنون زره پوش در آن قرار می‌گیرد و آن را از لباس معمولی جدا می‌کند. در حالی که زبانه “غذا و نوشیدنی” اکنون برای همه مواد غذایی و آشامیدنی است. مواد شیمیایی و کمک‌های اولیه در حال حاضر در زبانه “کمک” قرار می‌گیرند.

در بازی Fallout 76 وقتی به ذخیره انبار نگاه می‌کنید، می‌توانید وزن کل را به همراه وزن جداگانه برای هر کالا مشاهده کنید. دستگاه‌های فروش توسط بازیکنان همچنین می‌توانند از طریق نقشه پیمایش شوند. به شما این امکان را می‌دهد که با یک نگاه بررسی کنید که آیا موارد افسانه‌ای برای فروش وجود دارد. رویدادهای بیشتری در بازی نیز امسال برگزار می‌شوند اما در همین حال ، Inventory Update در تاریخ 26 ژانویه مصادف با سه‌شنبه 7 بهمن برای همه سیستم عامل‌ها منتشر می‌شود.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت FullHD 

تماشا به صورت تمام صفحه

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها