آب سردی بر منتظران رایگان شدن Xbox Live Gold!

Xbox-Live-Gold

به گزارش ساویس‌گیم، مایکروسافت قیمت Xbox Live Gold را بالاتر برد. مایکروسافت در جدیدترین پست خبری خود از قیمت‌های جدید رونمایی کرد. زین پس قیمت اشتراک یک ماهه‌ی این سرویس 11 دلار، سه ماهه 30 دلار و 6 ماهه 60 دلار خواهد بود. 

مایکروسافت همچنین اطلاعات دیگری در خصوص مشترکین فعلی این سرویس ارائه داد. 

  • اگر شما هم‌اکنون اشتراک 6 یا 12 ماهه‌ی این سرویس را داشته باشید، این افزایش قیمت شامل شما نمی‌شود. در صورتی که تصمیم به تمدید اشتراک خود داشته باشید.
  • قیمت اشتراک یک ماهه‌ی Xbox Live Gold یک دلار و برای سه ماهه 5 دلار افزایش یافته است. 
  • اگر علاقمند به تغییر اشتراک گولدتان به Xbox Game Pass Ultimate باشید، مدت زمان باقی مانده از اشتراکتان مستقیماً منتقل خواهد شد. این موضوع تا سقف 36 ماه صدق می‌کند. به عنوان مثال اگر 11 ماه از گولد شما باقی مانده باشد، این میزان به Xbox Game Pass Ultimate منتقل خواهد شد.

xbox-live-gold

بازی‌های رایگان ماه فوریه‌ی Xbox Live Gold نیز مشخص شدند. Gears 5 و Resident Evil remake تا انتهای این ماه میلادی در دسترس هستند. بازی گیرز 5 معمولاً 40 دلار قیمت دارد و برای Xbox Series X|S بهینه شده است. این نسخه داستان کیت دیاز را پی می‌گیرد. کیت به دنبال یافتن پاسخی برای کابوس‌های خود است. بازی رزیدنت ایول نیز در خارج از تخفیفات معمولاً 20 دلار قیمت دارد. با تیم استارز همراه شوید و به خرابه‌های راکون سیتی قدم گذارید.

نظرتان چیست دوستان؟ این افزایش قیمت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها