Samurai Shodown به صورت 120 فریم روی Xbox Series X/S اجرا می‌شود

SAMURAI SHODOWN

به گزارش ساویس‌گیم، Samurai Shodown قرار است به صورت 120 فریم روی Xbox Series X/S اجرا شود. SNK همچنین تاریخ عرضه‌ی این بازی خوش ساخت را نیز مشخص کرد. بازی مذکور قرار است در تاریخ 16 مارس مصادف با سه‌شنبه 26 اسفندماه برای پلتفرم‌های نامبرده منتشر شود. بازی دارای نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی خواهد بود و از همه مهم‌تر خریداران نسخه‌ی Xbox One می‌توانند از Smart Delivery بهره‌مند شوند. به وسیله‌ی این قابلیت تحویل هوشمند مایکروسافت، این افراد می‌توانند تمام اطلاعات مرتبط به این بازی را به نسل بعد منتقل کنند.

البته که مهم‌ترین ویژگی نسخه‌ی نسل بعد Samurai Shodown نرخ فریم بالاتر است. این نرخ فریم بالاتر بدون شک تجربه‌ی این عنوان مبارزه‌ای را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. آن‌هایی که نسخه‌ی فیزیکی بازی را تهیه کنند از شخصیت‌های بیشتری بهرهمند می‌شوند. چرا که شخصیت‌های Season Pass 1 این بازی را به رایگان دریافت خواهند کرد. 

samurai-shodown

شایان ذکر که Season Pass 3 بازی Samurai Shodown نیز در روز عرضه نسخه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر می‌شود. اولین مبارز این سیزن‌پس Cham Cham نام دارد. همچنین به‌روزرسانی جدیدی نیز منتشر می‌شود تا بازی را متعادل‌تر کند. بنابراین منتظر اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی باشید. بازی Samurai Shodown هم‌اکنون برای Xbox One, PS4, PC, Google Stadia و Nintendo Switch در دسترس است. نسخه‌ی Xbox Series X/S هم که در تاریخ 16 مارس مصادف با سه‌شنبه 26 اسفندماه عرضه خواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران عناوین مبارزه‌ای هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها