عرضه بازی King Arthur: Knight’s Tale به تاخیر افتاد

King Arthur

به گزارش ساویس‌گیم، بازی King Arthur: Knight’s Tale ساخته استودیو NeocoreGames در تاریخ 26 ژانویه مصادف با سه‌شنبه 7 بهمن برای دسترسی زودهنگام به اسیتم می‌آید. در ابتدا قرار بود این بازی در تاریخ 12 ژانویه عرضه شود. توسعه دهنده با انتشار خبر تاخیر در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد. با  توجه به اینکه “هنوز چند مشکل وجود دارد تا برطرف شود”. نسخه دسترسی زودهنگام با حضور Sir Mordred در یک مهمانی آن سوی Avalon آغاز می‌شود. که دربرگیرنده اتفاقات مختلفی خواهد بود.

در مورد نسخه کامل بازی، King Arthur: Knight’s Tale دارای بیش از 30 قهرمان در پنج کلاس مختلف و صدها مهارت برای انتخاب خواهد بود. در واقع در بازی ویژگی خاصی وجود دارد به این معنی که اعضایی که در جنگ می‌میرند برای همیشه از بین رفته‌اند‌. بنابراین دانستن نحوه مدیریت منابع خود نکته کلیدی است. در کنار درختان مهارت مختلف، قهرمانان همچنین می‌توانند از غنایم مختلف برای پیشرفت توانایی‌های خود استفاده کنند.

در مورد Avalon، بازیکنان باید 20 مأموریت داستانی و جستجوی جانبی را همراه با بیش از 50 نقطه روی نقشه انجام دهند. قلعه موجود در بازی برای به روزرسانی برای دستیابی به مزایای مختلف، جنگ‌های افسانه‌ای و موارد دیگر وجود دارد.

بازی King Arthur: Knight’s Tale برای چندین ماه در اوایل عرضه در مرحله دسترسی زودهنگام قرار خواهد داشت. و اولین بار برای رایانه‌های شخصی در اوایل سال 2021 ارائه می‌شود. بازیکنان پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری اس/ایکس در زمان دیگری این بازی را دریافت خواهند کرد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها