اطلاعات احتمالی از بازی جدید سازندگان Prey و Dishonored

Arkane’s Dishonored, Prey Studio

به گزارش ساویس‌گیم، با توجه به این‌که استودیوی Arkane شعبه‌ی لیون در حال کار بر Deathloop می‌باشد، به زودی توجهات به آن‌ها معطوف خواهد شد. حال سؤال اصلی اینجاست که شعبه‌ی آستین که Prey و Dishonored را در کارنامه دارد، مشغول چه کاریست. چندی پیش آقای هروی اسمیت خالق مجموعه‌ی Dishonored گفت که آن‌ها مشغول ساخت یک عنوان معرفی نشده هستند. حال ما اطلاعات جدیدی از این عنوان داریم.

با توجه به اطلاعات به دست آمده از حساب یکی از سازندگان، این بازی یک عنوان فانتزی می‌باشد. این بازی که هنوز نامش مشخص نیست با موتور قدرتمند Unreal Engine 4 در حال توسعه می‌باشد.

این اطلاعات به گونه‌ای آینده‌ی مجموعه‌های Dishonored و Prey را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد. اما به هر حال این استودیوی خوش ذوق و خلاق بارها استعداد خود را ثابت کرده است. امید می‌رود که این بازی فانتزی نیز عنوان خوبی از آب در آید.

prey dishonored

بازی‌های اخیر این استودیو به دلیل مشکلات جزئی که داشتند با واکنش ضد و نقیض منتقدان روبه‌رو بوده‌اند. به عنوان مثال Prey عنوان خوبی بود، اما از نظر منتقدان همانند بازی‌های پیشین این مجموعه نبود. لذا بهتر بود سازندگان نام دیگری برای آن انتخاب می‌کردند. بازی Dishonored 2 نیز چندان به مذاق طرفداران خوش نیامد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ با آثار این استودیو آشنایی دارید؟ کدام نسخه‌ از عناوین این استودیو را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها