آمار فروش مجموعه‌ی Sniper Ghost Warrior؛ فروشی خیره‌کننده‌

Sniper Ghost Warrior Contracts

به گزارش ساویس‌گیم، سال 2019 شاهد عرضه‌ی جدیدترین بازی از این مجموعه بودیم. Sniper Ghost Warrior Contract عنوانی در سبک اکشن و مخفی‌کاری که مجموعه را به ریشه‌ها بازگرداند. پیش از این مجموعه اندکی رنگ و بوی جهان باز شدن به خود دیده بود. این اقدام ظاهراً به مذاق طرفداران خوش آمده و Sniper Ghost Warrior Contract مجموعه را به جایگاه مستحکمی رسانده است.

ناشر آن یعنی CI Games اعلام کرد که فروش این نسخه از یک میلیون واحد گذر کرده است. این آمار فوق‌العاده است، با توجه به این‌که بازی در سطح عناوین AA با بودجه‌ی کم بود. اما آمار حیرت‌آور اینجاست که بدانید این مجموعه به فروش 11 میلیون نسخه‌ای رسیده است. این آمار شگفت‌انگیز برای عناوینی با این سبک خاص پسند واقعاً جای تحسین دارد.

sniper_ghost_warrior

ارائه‌ی این آمار از جانب CI Games فوق‌العاده برای مجموعه مثبت خواهد بود. با توجه به این‌که آن‌ها به دنبال گسترش کار خود نیز هستند. شایان ذکر است که Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در حال ساخت است و قرار بود در سال 2020 عرضه شود. هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی از این بازی در دست نیست. منتظر اطلاعات بیشتر در این خصوص باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ طرفداران عناوین مخفی‌کاری و اسنایپر هستید؟ بازی‌های قبلی این مجموعه را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها