تمام مکان‌های بازی Hitman 3 به صورت رسمی رونمایی شدند

hitman 3 هیتمن

به گزارش ساویس‌گیم، IO Interactive باقی مکان‌های Hitman 3 را رونمایی کرد. ما پیش از این وجود دبی، دارتمور و Chongqing واقع در چین را می‌دانستیم. همچنین برلین نیز توسط گیم‌اینفورمر رونمایی شد.

دو مکان بعدی Hitman 3 مندوزا در آرژانتین و کوه‌های کارپاتیان در رومانی هستند. این مکان‌های جدید شامل باغ‌ها و مزارع شیب‌دار است. مکان‌هایی که مأمور 47 مراحل خود را در آن‌ها پی می‌گیرد و در عین زیبایی مخاطراتی نیز به همراه خواهند داشت. مکان آخری که نام بردیم زادگاه مأمور 47 نیز به شمار می‌رود. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در پیش روی ماست.

بازی Hitman 3 قرار است در تاریخ اول بهمن‌ماه برای پلتفرم‌های Xbox One, Xbox Series X/S, PS4, PS5, PC, Google Stadia و نینتندو سوئیچ عرضه شود. البته که نسخه‌ی نینتندو سوئیچ بازی از طریق پردازش ابری قابل اجراست.

hitman 3

علاقمندان می‌توانند مراحل نسخه‌های پیشین Hitman را نیز در این بازی تجربه کنند. همچنین حجم سه‌گانه‌ی این بازی به 100 گیگابایت تقلیل یافته است تا این‌کار را راحت کند.

خب دوستان منتظر تجربه‌ی این بازی و پایان دادن به سه‌گانه‌ی جدید Hitman هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها