بازی Farthest Frontier توسط توسعه دهنده Grim Dawn معرفی شد

Farthest Frontier

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Grim Dawn ساخته Crate Entertainment پشتیبانی بزرگی از سوی توسعه‌دهنده از سال 2016 تا کنون داشته است. با اینکه توسعه‌دهنده بازی‌های مختلفی در فروشگاه‌های بازی برای پروژه خود داشت. بازی جدید Farthest Frontier امسال برای دسترسی زودهنگام عرضه خواهد شد. این عنوان یک بازی استراتژی شهرسازی خواهد بود.

دوران این بازی مربوط به زمان گذشته است بازیکنان برای پیشرفت در بازی باید به کشت و کار در مزارع و بدست آوردن مواد اولیه بپردازند. در نهایت آن‌ها می‌توانند با جمع‌آوری این موارد به ساخت و ساز ساختمان‌‌ها یا ساخت سلاح برای محافظت از خود‌ اقدام کنند. در این بازی 50 ساختمان مختلف برای ساخت و ارتقا در دسترس است. به همراه آن موارد متعددی برای ساخت ابزار دفاعی دیوارها و سایر موارد را در بازی شاهد هستیم. بخش کشاورزی بازی نیز موارد مختلفی از گیاهان و دانه‌ها را برای رشد داراست. و البته روستایان شما ممکن به بیماری‌هایی نظیر وبا، کزاز و … نیز مبتلا شوند.

بازی Farthest Frontier برای انتشار زودهنگام برای حداقل چهار یا هشت ماه برنامه ریزی شده است. که در این مدت احتمالاً با دریافت بازخورد کاربران توسعه‌دهنده کیفیت و گیم‌پلی بازی را تغییر خواهد داد. طرفداران بازی در این مدت می‌توانند بیش از ده ساعت از گیم‌پلی بازی و چهار سطح مختلف از ساختمان‌ها و صنایع دفاعی را تجربه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در روزهای‌ آینده همراه ساویس‌گیم باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها