لوگوی بازی Lords of the Fallen 2 به نمایش گذاشته شد

Lords of the Fallen 2

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Lords of the Fallen 2 از سال 2014 معرفی شد. اما در زمینه توسعه راه به جایی نیافت. با این حال، ممکن است در آینده نزدیک این روند به شکل دیگری تغییر یابد. ناشر بازی CI Games امروز از لوگو رسمی بازی در توییتر خود رونمایی کرد. و آن را بزرگترین پروژه این شرکت تاکنون اعلام کرد.

همراه با تغییر سبک بازی به فانتزی تاریک، این دنباله از بازی دارای یک سیستم مبارزه کاملاً اصلاح شده و چالش برانگیزتر خواهد بود. در حال حاضر، موارد بسیاری وجود دارد که ما واقعاً در مورد این بازی نمی‌دانیم.

تا سال 2019 استودیو Defiant در حال توسعه Lords of the Fallen 2 بود. که به دلیل پایین بودن کیفیت کار از روند توسعه بازی خارج شد. اکنون توسعه بازی تحت نظر Hexworks که یک استودیوی جدید با 25 نفر پرسنل است از سر گرفته می‌شود. (اگرچه ممکن است در این مدت این تعداد افزایش داشته باشد).

عرضه بازی Lords of the Fallen 2 برای ایکس باکس سری اس و ایکس، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی تأیید شده است. گیم پلی بازی و زمان دقیق انتشار آن هنوز مشخص نشده که احتمالاً در آینده‌ای نزدیک شاهده عرضه این موارد نیز خواهیم بود. برای جزئیات بیشتر در ماه‌های آینده با ساویس‌گیم همراه باشید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها