آخرین اخبار و اطلاعات در خصوص فصل دوم سریال The Witcher

The Witcher Season 2

به گزارش ساویس‌گیم، فصل اول سریال The Witcher از نتفلیکس با استقبال گرم طرفداران و بینندگان مواجه شد. این سریال از معدود پروژه‌هایی بود که علیرغم قرنطینه‌ی جهانی، چندی پیش فصل دوم آن کلید خورد. این اقدام اما چندان خوش یمن نبوده است. چرا که ابتدا دو مورد مثبت بیماری در جمع آن‌ها پیدا شد. و سپس هنری کویل نقش اصلی سریال در جریان فیلم‌برداری مصدوم شد.

خوشبختانه این بازیگر پس از گذشت یک ماه از وضعیت خوب خود خبر می‌دهد. و قرار است به زودی پس از بهبود کامل به جمع بازیگران سریال The Witcher بپیوندد. البته شایان ذکر است که روند تولید سریال در طول این یک ماه متوقف نشده است. 

در حال حاضر تاریخ دقیق پخش فصل دوم The Witcher مشخص نشده است. اما امید می‌رود در ادامه‌ی همین سال 2021 شاهد پخش آن باشیم. همچنین جالب است بدانید که یک سریال فرعی نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده است. یک سریال 6 قسمتی تحت عنوان The Witcher: Blood Origin. این سریال قرار است ماجرای نخستین ویچر را بازگو کند. داستان آن در 1200 سال قبل از خط داستانی اصلی روایت می‌شود. و از همه مهم‌تر قرار است به چگونگی ادغام دنیاها یا همان “conjunction of the spheres” بپردازد. در طی این اتفاق بود که جهان انسان‌ها، هیولاها و الف‌ها درهم تنیده شد. منتظر اطلاعات بیشتر در آینده‌ی نزدیک باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تماشای فصل دوم این سریال جذاب مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها