تعداد محدودی نسخه فیزیکی از Scott Pilgrim vs. The World منتشر خواهد شد

Scott Pilgrim

به گزارش ساویس‌گیم، پس از سال‌ها عدم حضور، بازی Scott Pilgrim vs. The World ، اقتباس بازی ویدیویی از مجموعه‌های کمیک مستقل تحسین شده، قرار است دوباره برگردد. در اواخر این ماه، نسخه کامل بازی به همراه تمام بسته‌های الحاقی ارائه خواهد شد. تاکنون این بازی قرار بود فقط دارای نسخه دیجیتالی باشد. اما به نظر می‌رسد اگر علاقه‌مند به خرید نسخه کپی فیزیکی هستید Limited Run Games به کمک شما آمده است.

این شرکت از طریق توییتر رسمی خود اعلام کرد که نسخه فیزیکی Scott Pilgrim vs. The World را با ظرفیت محدود برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوئیچ منتشر می‌کند. نسخه ایکس باکس وان نیز در تاریخ دیگری عرضه می‌شود. همچنین دو نسخه ویژه: Classic و K.O. که هر دو پر از اتفاقات الهام گرفته از یکپارچه سازی با سیستم عامل هستند که کمیک اصلی را تحت تأثیر قرار داده‌اند.

بازی Scott Pilgrim vs. The World در تاریخ 24 ژانویه مصادف با یکشنبه 5 بهمن برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، سوئیچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه فیزیکی پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوئیچ از طریق Limited Run Games برای پیش خرید از تاریخ 15 ژانویه (26 دی ‌ماه) در دسترس خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در روزهای آینده همراه ساویس‌گیم باشید.

نظر شما در مورد این سبک بازی‌ها چیست؟

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها