بازی Just Cause: Mobile دارای یک بخش co-op جذاب خواهد بود

Just Cause Mobile

به گزارش ساویس‌گیم، طرفداران جاست کاز دیروز شاهد یک خبر خوشحال کننده بودند. حساب رسمی Just Cause: Mobile اعلام کرد که یک بخش co-op جذاب در بازی گنجانده شده است. همچنین یک تیزر 15 ثانیه‌ای نیز از بازی به اشتراک گذاشته شد. البته این تیزر حاوی گیم‌پلی نبود.

بازی Just Cause: Mobile در جریان مراسم TGA 2020 رونمایی شد. این بازی دارای بخش چند نفره‌ی 30 نفره و بخش co-op چهار نفره خواهد بود. این بازی در حالی رونمایی شد که قرار بود یک بازی رایگان در جهان جاست کاز باشد. این نسخه‌ی موبایل نخستین نسخه‌ای است که ریکو رودریگز در آن نقش اصلی نیست. 

just cause mobile

شایان ذکر است که این نخستین بار است که شاهد بخش چند نفره در این فرانچایز هستیم. چهار نسخه‌ی پیشین هیچ‌کدام بخش چندنفره و آنلاین نداشتند. البته طرفداران یک ماد مخصوص برای نسخه‌ی دوم ساخته بودند. Just Cause: Mobile شما را در یک بازی جهان باز با قابلیت بازی گروهی رها خواهد کرد. مثل همیشه باید جلوی یک نیروی متخاصم را بگیرید و شاهد کلی انفجار و هیجان باشید. 

بخش چند نفره‌ی این بازی Triple Threat یا تهدید سه‌گانه نام دارد. 10 گروه 3 نفره بر علیه یکدیگر قرار می‌گیرند و برنده تیمی است که نقاط بیشتری را تصاحب کند. بازی در هنگام عرضه رایگان خواهد بود و احتمالاً دارای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای باشد. بازی Just Cause: Mobile در ادامه‌ی سال 2021 میلادی برای اندروید و ios در دسترس قرار خواهد گرفت. تریلر بازی را از اینجا تماشا کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها