سازندگان Hitman از مدل تجاری خود حرف می‌زنند؛ خداحافظ live service!؟

hitman 3

به گزارش ساویس‌گیم، به زودی سه‌گانه‌ی جدید Hitman به پایان خواهد رسید. سه‌گانه‌‌ای که با نسخه‌ی 2016 آغاز شد و با هیتمن 3 نیز پایان خواهد گرفت. شیوه‌ی کار IO Interactive برای این سه‌گانه جالب بود. آن‌ها یک لایو سرویس برای عنوان تک‌نفره‌ی هیتمن خلق کردند. اما این مدل تجاری قرار نیست به پای ثابت پروژه‌های این استودیوی خلاق بدل شود.

در گفتگو با VG247، تراویس باربور مدیر روابط عمومی استودیو گفت: این مدل تجاری برای Hitman جواب داد. اما قرار نیست این موضوع به یک استاندارد برای ما بدل شود. شاید از این مدل در آینده استفاده کنیم. اما این بدان معنا نیست که خودمان را درگیر گذشته کرده باشیم. این مدل انتظارات ما از هیتمن را برآورده کرد. اما برای پروژه‌های آینده هنوز چیزی مشخص نیست.

شایان ذکر است که بازی آینده‌ی سازندگان هیتمن به جیمز باند خواهد پرداخت. عنوانی به نام Projekt 007. بازی Hitman 3 قرار است برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S, Xbox One, PS4, PC, PS5 و گوگل استادیا عرضه شود.

همچنین یک نسخه‌ی پردازش ابری برای نینتندو سوئیچ در دسترس قرار خواهد گرفت. برای تجربه‌ی این بازی باید تا 20 ژانویه مصادف با 1 بهمن‌ماه منتظر بمانید. بازی مذکور ویژگی‌های جدیدی چون Persistent Shortcut و زاویه‌ی دوربین جدید خواهد داشت. ویژگی‌هایی که گیم‌پلی بازی را عمیق‌تر خواهند کرد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ مشتاق تجربه‌ی نسخه‌ی جدید هیتمن هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها