به روزرسانی جدید بازی Monster Hunter World مشکلات بازی را برطرف می‌کند

بازی Monster Hunter Rise بازی monster hunter world

به گزارش ساویس‌گیم، کپکام به روزرسانی‌ بزرگی برای بازی Monster Hunter World منتشر نکرده است. با این حال به روزرسانی‌ها و پچ‌های جدیدی برای بهبود باگ‌های بازی منتشر می‌کند. یکی از این مشکلات هنگام اجرای آفلاین بازی بود که موجب ناپدید شدن درخواست‌های ارسال از بخش منابع می‌شد.

همانطور که تصور می‌کنید این مشکل انجام برخی مراحل Monster Hunter World را غیر ممکن می‌کند. خوشبختانه کاربران دیگر برای رفع این مشکل نیازی به آنلاین شدن برای تجربه بازی ندارند. با انتشار به روزرسانی ورژن 15.11.00 این مشکل به صورت کامل برطرف شده است. در این به روزرسانی بهبود‌های دیگری وجود ندارد. اما برای برطرف کردن مشکلات که اکنون در بازی وجود دارد به این به روزرسانی نیاز خواهید داشت.

بازی Monster Hunter World اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی همراه با اولین بسته الحاقی خود با نام Iceborne در دسترس است. همچنین کپکام در حال آماده شدن برای ارائه نسخه بعدی این سری با نام Monster Hunter Rise است. که قرار است در ماه مارس برای نینتندو سوئیچ منتشر شود.

یک رویداد دیجیتال فردا برای انتشار اخبار و جزئیات جدیدتر مانند تریلر جدید و تاریخ عرضه دمو بازی برگزار خواهد شد. در روز‌های آینده برای پیگیری اخبار این مطلب یا سایر مطالب همراه ساویس‌گیم باشید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها