علاقه‌ی سازندگان برای ساخت دنباله‌ی جدید Tenchu برای PS5

Tenchu

به گزارش ساویس‌گیم، بیش از یک دهه از عرضه شدن Tenchu: Shadow Assassins برای wii و PSP می‌گذرد. در طول این مدت اطلاعات در خصوص این فرانچایز بسیار کمیاب بوده است. اما این بدان معنا نیست که Acquire به فکر بازگردانی این فرانچایز نباشد. در جديدترين صحبت با رسانه‌ی معتبر فامیتسو، جناب کارگردان تاکوما اندو از علاقه به بازگردانی این فرانچایز محبوب خبر داده است.

البته این بدان معنا نیست که آن‌ها در حال حاضر مشغول ساخت این دنباله برای PS5 هستند. کارگردان مجموعه در این خصوص گفت که فعلاً شرایط برای ساخت دنباله‌ی بازی سخت است. شایان ذکر است که این استودیو در سال 2018 نام تجاری Stealth Assassin را در ژاپن به ثبت رسانده است. اگر شرایط محیا شود، این دنباله برای PS5 ساخته خواهد شد.

همچنین اندو به دنبال ساخت بازی جدید خود نیز هست. عنوانی مستقل که برای اواخر سال 2021 میلادی هدف‌گذاری شده است. اما در خصوص Tenchu هنوز شرایط مشخص نیست. اما وقتی عنوانی همچون Sekiro: Shadows Die Twice می‌تواند موفق شود، امید برای نسخه‌ی جدید Tenchu نیز پابرجاست. همانطور که می‌دانید Sekiro: Shadows Die Twice به عنوان نسخه‌ی جدید Tenchu آغاز به‌کار کرده بود. منتظر اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی از ساویس‌گیم باشید.

خب همراهان نظرتان چیست؟ برای ساخت نسخه‌ی جدید این فرانچایز مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها