گزارش: یک رکوردشکنی دیگر برای استیم و شرکت Valve

استیم

به گزارش ساویس‌گیم، پلتفرم‌ محبوب استیم یک رکورد دیگر را جابه‌جا کرد. پلتفرم محبوب شرکت Valve به رکورد حضور هم‌زمان 25,418,674 کاربر دست یافت. این آمار برگفته از پایگاه داده‌ی استیم می‌باشد و هنوز تأیید رسمی نشده است. با این حال این پایگاه داده پیش از این قابل اتکا به نظر رسیده است.

طبیعتاً سال 2020 به دلیل همه‌گیری جهانی ویروس شاهد این افزایش تعداد بازیکنان بود. به عنوان مثال در ماه مارس 2020 رکورد 23 میلیون کاربر هم‌زمان به ثبت رسید. با این حال در ادامه این روند کاهش یافت. البته این نکته را در نظر بگیرید که این آمار به این معنا نیست که همه‌ی این افراد در آن لحظه مشغول به بازی بوده‌اند. ممکن است تعدادی صرفاً به گشت‌وگذار در بین عناوین فروشگاه مشغول بوده باشند و یا این‌که استیم در پس‌زمینه‌ی دسکتاپ آن‌ها در حال اجرا بوده است.

آمار رسمی و ميانگين تعداد بازیکنان به زودی و در ادامه‌ی همین ماه اعلام خواهد شد. در همین بین می‌توانید به پرفروش‌ترین بازی‌ها و عناوینی بیشتر تجربه شده‌ی استیم نگاهی بیاندازید. در این فهرست‌ها نام‌هایی چون Cyberpunk 2077 که در روز عرضه از مرز یک میلیون بازی‌باز هم‌زمان گذر کرد به چشم می‌خورد. همچنین پای ثابت فهرست برترین‌ها یعنی GTA V و دیگر عناوين همچون DOOM Eternal, Among Us و غیره.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها