نینتندو لیست بیست بازی برتر اروپا که بیشترین کاربر را داشته‌اند منتشر کرد

نینتندو

به گزارش ساویس‌گیم، نینتندو بیست بازی برتر سال 2020 را در اروپا معرفی کرده است که شامل بازی‌هایی مانند Fortnite ، Animal Crossing: New Horizons و Pokémon Sword & Shield است. سوییچ از نظر فروش یک سال باورنکردنی را پشت سر گذاشت.

موفقیت سوییچ با محبوبیت New Horizons تقویت شد. کمتر از یک سال طول کشید تا New Horizons به دومین بازی پرفروش سوئیچ تبدیل شود. سوئیچ در سال 2020 حتی با انتشار PS5 و Xbox Series X/S تیتر اصلی اخبار را به خود اختصاص داد.

نینتندو از طریق پست خبری در کانال رسمی خبر نینتندو سوییچ ، بیست بازی برتر در اروپا را معرفی کرده است. بازی شماره یک فورتنایت است که با توجه به تعداد باورنکردنی بازیکن همزمان که این بازی داشته است، جای تعجب ندارد. New Horizons جایگاه دوم را داراست، که هنوز هم قابل توجه است و بر خلاف فورتنایت این بازی رایگان نیست.

بیست بازی برتر خیلی دور از انتظار نیستند و بازی‌های اختصاصی نینتندو در این لیست جایگاه ویژه‌ای دارند. حضور بازی Mario Kart 8 Deluxe در جایگاه هفتم میتواند بزرگترین شوک این لیست باشد. با توجه به محبوبیت و طرفدارانی که این بازی دارد. لیست بیست بازی پرطرفداری که بیشترین کاربر را داشته‌اند میتوانید در ادامه از ساویس‌گیم ببینید.

  1. Fortnite
  2. New Horizons

3/4. Pokémon Sword & Shield

  1. Minecraft
  2. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  3. Mario Kart 8 Deluxe
  4. Super Smash Bros
  5. Super Mario Odyssey
  6. FIFA 20
  7. New Super Mario Bros
  8. Super Mario Maker 2
  9. Rocket League
  10. Luigi’s Mansion 3

15/16. Pokémon: Let’s Go! games

  1. Splatoon 2
  2. Super Mario Party
  3. Asphalt 9
  4. Fire Emblem: Three Houses

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها