آمار فروش بازی‌ها | Fifa 21 صدر جدول فروش هفته کریسمس بریتانیا

Fifa 21 فیفا 21

به گزارش ساویس‌گیم، نمودارهای فروش بازی‌های ویدیویی در بریتانیا برای هفته کریسمس منتشر شد. Fifa 21 با داشتن رشد 8 درصدی نسبت به فروش هفته گذشته، جایگاه نخست بین 10 بازی برتر را بدست آورده است. Assassin’s Creed Valhalla که هفته گذشته در صدر جدول قرار داشت به جایگاه دوم سقوط می‌کند.

سایر 5 بازی در لیست برترین‌ها در این نمودار بازی‌های بسیار نام‌ آشنایی هستند. از جمله Animal Crossing: New Horizons در جایگاه سوم،  Mario Kart 8 Deluxe در جایگاه چهارم و Call of Duty: Black Ops Cold War این هفته از جایگاه دوم هفته گذشته به رتبه پنجم سقوط کرده است.

سایبرپانک 2077 با افت دیگری در فروش روبرو شد. که از جایگاه سوم هفته گذشته به رتبه هشتم این هفته رسید. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در رتبه ششم قرار دارد. در حالی که Just Dance 2021 به طور غافلگیرکننده‌ای عملکرد خوبی را برای قرار گرفتن در میان 10 بازی برتر داشته است و در رتبه ششم قرار دارد. بازی‌های Super Mario 3D All-Stars و نسخه سوئیچ  Minecraft نیز در بین ده بازی برتر قرار دارند. و باز هم شاهد عملکرد خوب بازی Fifa 21 هستیم. می‌توانید لیست ده بازی برتر هفته منتهی به 26 دسامبر را در انتهای این مطلب بررسی کنید.

لیست پرفروش‌ترین بازی‌ها در بریتانیا

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها