اطلاعات جدید از بازی Hollow Knight: Silksong؛ یک متروییدوانیای جذاب

Hollow Knight: Silksong

به گزارش ساویس‌گیم، تقریباً دو سال از زمان معرفی Hollow Knight: Silksong توسط Team Cherry می‌گذرد. در ابتدا قرار بود این نسخه یک بسته‌ی الحاقی برای بازی نخست باشد. اما رفته رفته شاخ و برگ زیادی به آن اضافه شد و تبدیل به یک دنباله‌ی اصلی شد. انتظارات از Hollow Knight: Silksong بسیار بالاست و اطلاعات در خصوص این بازی متروییدوانیای جذاب بسیار اندک بوده است. خوشبختانه این موضوع به زودی تغییر خواهد کرد.

بازی مذکور قرار است طرح روی جلد شماره‌ی بعدی مجله‌ی EDGE باشد. Jen Simpkins از این مجله در حساب توئیتری خود خبر داد که در شماره‌ی آینده‌ی مجله نه تنها اسکرین‌شات‌های جدید از بازی خواهیم داشت، بلکه کلی اطلاعات جدید نیز ارائه خواهد شد. و این‌ها به لطف ساعت‌ها مصاحبه با سازندگان و تجربه‌ی یک دموی جدید از بازی است.

باید دید که آیا شاهد اطلاعاتی چون تاریخ عرضه نیز خواهیم بود یا خیر. البته بعید است، اما حداقل می‌شود انتظار اطلاعات تکمیلی خوب از گیم‌پلی این بازی فوق‌العاده باشیم. بازی Hollow Knight: Silksong در حال حاضر برای پلتفرم‌های PC, Mac, Linux و Nintendo Switch در حال توسعه است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی این بازی هیجان‌زده هستید؟ از طرفداران عناوین متروییدوانیا هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها