تماشا کنید: تریلر جدیدی از بازی دلهره‌آور Sons of the Forest

Sons of the Forest

به گزارش ساویس‌گیم، در مراسم Game Awards 2019، نگاهی اجمالی به بازی Sons of the Forest، ادامه داستان بازی ترسناک The Forest، انداختیم. تقریباً یک سال است که شاهد تریلر‌ها یا اخبار جدیدی از بازی نیستیم. اما این هفته توسعه دهنده بازی استودیو تریلر جدیدی را به اشتراک گذاشت که نگاهی دیگر به بازی، داستان و زمان انتشار آن ارائه می‌دهد.

این تریلر یک و نیم دقیقه‌ای در کنار هم قرار دادن لحظات معمولی و دلهره آور بسیار عالی عمل می‌کند. یک لحظه، شخصیت اصلی Sons of the Forest در حال بریدن چوب برای ساخت یک کابین است. لحظاتی بعد خود را با یک پرتگاه رو در رو می‌بیند. همچنین برخی از صحنه‌های دلهره آور داستان را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید این تریلر جدید منتشر شده از بازی را در انتهای این مطلب از ساویس‌گیم تماشا کنید. طبق گفته استودیو سازنده، همه چیزهایی که مشاهده خواهید کرد از آخرین ساخته آن‌ها در زمان واقعی ثبت شده است.

این تریلر با یک عنوان که تاریخ انتشار 2021 را برای بازی Sons of the Forest نشان می‌دهد به پایان می‌رسد. اما مشخص نمی‌کند که آیا مانند نسخه قبلی خود در دسترسی زودهنگام قرار می‌گیرد، یا اینگونه نخواهد بود. نسخه قبلی بازی چهار سال را در Steam Early Access سپری کرد تا اینکه در سال 2018 رسماً برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 4 منتشر شد. با وجود نزدیک شدن به سال 2021 ، احتمالاً به زودی پاسخ این سوال را خواهیم فهمید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت FullHD

تماشا به صورت تمام صفحه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها