بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake برای نینتندو سوئیچ لیست شد

Prince of Persia

به گزارش ساویس‌گیم، سردرگمی پیرامون عرضه شدن یا نشدن نسخه‌ی نینتندو سوئیچ بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake پایانی ندارد. با اینکه به طور رسمی عرضه شدن این بازی برای کنسول محبوب نینتندو اعلام نشده است، اما فروشگاه‌های زیادی این بازی را برای کنسول مذکور لیست کرده‌اند. یکی از این فروشگاه‌ها Ubisoft Store می‌باشد که قبلاً نیز این کار را کرده بود. با اینکه قبلاً این مورد حذف شده بود ولی دگر بار به صفحه‌ی بازی اضافه شده است. تصویر صفحه‌ی Prince of Persia: The Sands of Time Remake در فروشگاه آنلاین یوبیسافت در پائین قابل مشاهده است.

یوبیسافت تا کنون به صورت رسمی اعلام نکرده است که این بازی به سوئیچ خواهد آمد یا خیر. شاید الآن بهترین زمان برای شفاف‌سازی در این خصوص باشد. بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake قرار بود در ماه ژانویه عرضه شود ولی چندی پیش به تعویق افتاد. تاریخ عرضه‌ی جدید بازی پنج‌شنبه 28 اسفندماه می‌باشد. تا بدین لحظه پلتفرم‌های مقصد بازی را PS4, Xbox One و PC تشکیل می‌دهند. منتظر اطلاعات جدید در خصوص این بازی در ماه‌های آتی باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این فرانچایز محبوب و خاطره‌انگیز هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها