سیاستمداران بریتانیا در پی ممنوعیت فروش مجدد Xbox Series X, PS5!

پلی استیشن PS5

به گزارش ساویس‌گیم، افرادی هستند که به محض عرضه‌ی دستگاه‌های جدید اقدام به خرید آن‌ها می‌کنند و سپس آن‌ها را با قیمت بالاتر به فروش می‌رسانند. این اشخاص همیشه دردسر ساز و مشکل آفرین بوده‌اند. به این اشخاص اصطلاحاً Scalper می‌گویند و به این رفتار ناشایست Scalping. حال سیاستمداران بریتانیا به دنبال مقابله با این افراد مجرم هستند. آن‌ها به دنبال وضع قانونی هستند که شرایط را برای این افراد سوداگر سخت‌تر کند. سیاستمداران بریتانیا در پی ممنوعیت فروش مجدد Xbox Series X, PS5 و قطعات PC هستند.

همانطور که می‌دانید تمام قطعات جدیدی که به تازگی عرضه شده‌اند یک مشکل مشترک داشته‌اند. کمبود موجودی در بازار! PS5، Xbox Series X/S کارت‌های جدید انویدیا یعنی RTX 3000، کارت‌های جدید AMD یعنی Radeon RX 6800 و پردازنده‌های Ryzen 5000 همگی در کسری از ثانیه و دقیقه موجودی تمام کرده‌اند. و سپس سر از فروشگاه‌هایی چون eBay درآورده‌اند، آن هم با قیمتی بسیار گزاف و بالاتر از قیمت خرده‌فروشی‌. این افراد با این کار ناشایست منجر به این مشکل شده‌اند و دست خریداران واقعی را کوتاه کرده‌اند.

گرانی PS5

(PS5 بخرم یا ماشین!؟)

برای مقابله با این معضل، چند تن از سیاستمداران به فکر ممنوعیت فروش مجدد دستگاه‌هایی هستند که با ربات‌ها و به شکل انبوه خریداری شده‌اند. هدف از این قانون نیز رسیدن محصول به دست خریداران واقعی آن می‌باشد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ رفتار این اشخاص سودجو را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها