نسخه‌ی بتا‌ی بازی Outriders هم‌اکنون در دسترس کاربران Xbox Insider

Outriders

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Outriders  یک بازی تیراندازی است که قرار بود در زمان راه اندازی پلتفرم‌های جدید ارائه شود، اما افسوس که اینگونه نشد. این بازی تا اوایل سال آینده به تعویق افتاد. با این حال، از آن زمان ما به طور منظم اخبار جدیدی مربوط به این بازی را دریافت می‌کنیم. اکنون اگر از کاربران ایکس‌‌باکس هستید، مدت زمان محدودی برای بررسی این بازی دارید.

اگر از کاربران Xbox Insider هستید، برای مدت زمان محدودی می‌توانید نسخه بتا بازی را امتحان کنید. همانطور که در سایت رسمی ایکس باکس منتشر شده است. شما ظاهراً باید این کار را از طریق کنسول ایکس‌‌باکس وان، اس یا ایکس خود انجام دهید. وارد سیستم شوید و برنامه Insider خود را راه اندازی کنید، به بخش پیش نمایش‌ها بروید، Outriders را انتخاب کنید و سپس Outriders BETA را نصب کنید. به خاطر داشته باشید، ظاهراً این امکان بسیار محدود است و پس از پر شدن ظرفیت، این نسخه حذف خواهد شد. بنابراین اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، احتمال وجود ظرفیت ارائه شده برای نسخه بتا پر شده باشد.

Outriders برای اکثر پلتفرم‌های بزرگ در تاریخ 2 فوریه 2021 مصادف با سه‌شنبه 14 بهمن ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید آخرین تریلر شده از بازی را در ادامه از ساویس‌گیم مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت FullHD

تماشا به صورت تمام صفحه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها