تریلر بتل پس Call of Duty: Black Ops Cold War را از دست ندهید

Black Ops Cold War

به گزارش ساویس‌گیم، با شروع فصل اول بازی Call of Duty: Black Ops Cold War ،استودیوی Treyarch تریلر جدیدی را به نمایش گذاشت. در این ویدئوی جدید محتوای بازی Battle Pass به نمایش درآمد. یک اپراتور افسانه‌ای جدید، Stitch ، و دو سلاح رایگان جدید – MAC-10 و GROZA در این بتل پس وجود دارد. در زیر آن‌ها را بررسی کنید.

MAC-10 یک اسلحه‌ی اتوماتیک برد نزدیک تا میانبرد است. در حالی که GROZA بیشتر یک تفنگ هجومی از راه دور است. چندین طرح جدید افسانه‌ای همراه با بتل پس محیا شده است. از جمله Constable و Warden’s Word که در این به‌روزرسانی گنجانده شده‌اند. شما همچنین می‌توانید مجموعه‌ای معمول از بخش‌های جذاب، کاموها، برچسب‌ها و غیره را انتظار داشته باشید. همچنين این بتل پس دارای امتیاز تجربه‌ی دو برابر برای سلاح‌ها، کالاف دیوتی پوینت و غیره می‌باشد. این بتل پس برای Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone با محتوایی مانند نقشه جدید ،2v2 Gunfight و چالش های جدید و موارد دیگر خواهد بود.

دانلود با کیفیتSD   |دانلود با کیفیتHD        

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران فرانچایز کالاف دیوتی و Black Ops Cold War هستید؟ نظر شما در خصوص جدیدترین نسخه‌ی این فرانچایز چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها