CD Projekt RED پس از عیان شدن مشکلات Cyberpunk 2077، پاداش کارمندان را دوباره بررسی می‌کند!

cd projekt red Cyberpunk 2077 HDR ReShade

به گزارش ساویس‌گیم، Cyberpunk 2077 با ثبت بیش از 8 میلیون پیش سفارش موفقیت بزرگی برای استودیوی لهستانی CD Projekt RED بوده است. و تا همین جای کار نیز شرکت را به سود رسانده است. اما این بازی در زمان عرضه، به ویژه در نسخه‌ی کنسولی، مشکلات عدیده‌ای را به همراه خود داشته است. که منجر به واکنش جامعه‌ی بازی‌بازان و منتقدان شده و به نوبه‌ی خود، موجبات سقوط ارزش سهام شرکت شده است.

از نظر آماری این بازی در Metacritic، در حال حاضر نمره‌ی 90 را کسب کرده‌ است. که بر طبق اکثر معیارها و متغیرها نمره‌ی بالایی خواهد بود. اما به نظر می‌رسد از انتظاراتی که CD Projekt RED برای بازی در نظر گرفته بود، کمتر است. و نظر می‌رسد که همین امر منجر به تجدید نظر شرکت در معیارهای پرداخت پاداش به کارمندان شده است. همانطور که بلومبرگ گزارش می‌دهد. در حالی که قبلاً پرداخت پاداش CD Projekt RED به بازی‌های آنها بستگی به این داشت که  امتیاز Metacritic به خصوصی را دریافت کنند و به موقع منتشر شوند، توسعه دهنده اکنون این ساختار را تغییر داده است.

توسعه دهندگان اکنون بدون در نظر گرفتن امتیاز Metacritic این پاداش‌ها را دریافت می‌کنند و صرف نظر از هرگونه تأخیر. این مبلغ علاوه بر پرداخت‌های منظم تقسیم سود سالانه خواهد بود.

رئیس استودیو، آدام بدووسکی در ایمیلی که برای کارمندان CD Projekt RED نوشته شده بود، نوشت:

“ما در ابتدا یک سیستم پاداش داشتیم که بر روی رتبه بندی بازی و تاریخ انتشار متمرکز بود. اما پس از بررسی، ما معتقدیم که این اندازه‌گیری در این شرایط عادلانه نیست. ما برای تحقق بخشیدن به این واقعیت، طول کار و پیچیدگی‌های موجود را دست کم گرفتیم. با این حال شما برای ارائه‌ی یک بازی جاه طلبانه و ویژه، همه‌ی تلاش خود را کردید.”

بازی Cyberpunk 2077 اکنون برای PS4 ، Xbox One ، PC و Stadia عرضه شده است. این بازی مدتی بعد و در سال 2021 ارتقاء نسل بعدی مخصوص PS5 و Xbox Series X/S دریافت خواهد کرد.

خب همراهان نظر شما چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها