Star Wars: Squadrons به نسخه 4 به روزرسانی شد

Star Wars: Squadrons

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Star Wars: Squadrons به نسخه 4.0 به روزرسانی شده است. در این به روزرسانی دو جنگنده جدید فضایی و مسابقات سفارشی سازی شده به بازی اضافه شدند. TIE Defender به عنوان یک جنگنده در خط مقدم برای افزایش توان، به جناح امپریال پیوست. همراه با The B-Wing جنگنده‌ای که قرار است روند بازی را تغییر دهد.

با این حال، بیایید در مورد جذاب‌ترین شگفتی بازی The B-Wing، که یکی از بهترین جنگنده جنگ ستارگان است، صحبت کنیم. مشخصات ارائه شده از آن، به همراه طراحی ویژه با شکل و شمایلی عجیب و غریب مانند صلیب آن را به یک جنگنده فضایی عالی تبدیل کرده است. که صدمه زدن به آن برای دشمنان کار دشواری است. مکانیزم کاری این جنگنده اینگونه است که توانایی چرخش قسمت اعظم کناری آن حول یک نقطه مرکزی که اتاقک فرماندهی است را فراهم می‌کند. و به آن توانایی فرار از زیر آتش سنگین دشمنان را می‌دهد. این جنگنده از سلاح Ion Beam داخلی استفاده می‌کند که آن را در برابر جنگنده‌های دشمن بسیار کارآمد می‌کند.

بازی Star Wars: Squadrons  در زمان انتشار با استقبال خوبی روبرو شد. شما می‌توانید تریلر این بازی را در انتهای این مطلب از ساویس‌گیم تماشا کنید.

دانلود با کیفیت 480 | دانلود با کیفیت 720 | دانلود با کیفیت 1080

تماشا به صورت تمام صفحه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها