معرفی بازی Call of Duty: Black Ops II| کالاف دیوتی بلک آپس 2: سفر در زمان

کالاف دیوتی

به گزارش ساویس گیم. امروز قرار است بازی کالاف دیوتی بلک آپس 2 رو به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

این بازی نهمین بازی از فرانچایز کالاف دیوتی است و داستان آن به دوبخش تقسیم شده است. یکی در دوران جنگ سرد (دورانی که بازی بلک آپس 1 در آن جریان داشت) و یکی سال 2025 که سلاح‌های پیشرفته به وجود آمده‌اند. دورانی که انسان‌ها می‌توانند به واسطه‌ی فناوری به خصوصی  نامرئی شوند.

قهرمان نسخه‌ی اول بازی یعنی الکس میسون باز هم در این نسخه نقش آفرینی خواهد کرد (البته در بخش داستانی جنگ سرد).

کالاف دیوتی بلک آپس 2              

در سال 2025 پسر الکس میسون با نام دیوید میسون نقش اول بازی است. هنگامی که بورس و بازار اوراق بهادار چین توسط حمله‌ای سایبری فلج می‌شود. چین صادرات عناصر زمینی کمیاب را تحریم می‌کند. و این عمل چین باعث ایجاد یک جنگ سرد جدید این‌بار بین چین و آمریکا می‌شود. در این دوره‌ی زمانی کشور‌های چین و آمریکا توسط ربات‌ها، جنگ‌افزار سایبری و وسیله‌های بدون سرنشین به جنگ می‌پردازند. در این بین منندز می‌خواهد آنها را تحریک کند که جنگ شدت بیشتری بگیرد و تبدیل به یک جنگ تمام عیار شود.

گیم پلی این بازی بسیار هیجان انگیز است و در کنار گرافیک بالا تجربه‌ی آن لذت‌بخش‌تر هم شده است. به تازگی بازی جدیدی از سری بلک آپس با نام کولد وار (جنگ سرد) منتشر شد. که پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید داستان این مجموعه بازی را از اول تا آخر متوجه شوید، باید اول به سراغ بلک آپس 1 بروید. سپس کولد وار (جنگ سرد) و درآخر کالاف دیوتی بلک آپس 2. بازی‌های بلک آپس 3 و 4 نیز داستان متفاوتی دارند. در حقیقت بلک آپس 4 اصلاً بخش داستانی ندارد. 

کالاف دیوتی 

خب این هم از معرفی این بازی امیدوارم که لذت برده باشید. این صرفاً یک معرفی کوتاه بود و برای لو نرفتن داستان به زوایای مختلف آن نپرداختیم.  چنانچه قصد تجربه‌ی این بازی را دارید، می‌توانید روی پلی استیشن 3 یا ایکس باکس 360 و همین‌طور کامپیوتر این بازی رو اجرا کنید.

نظر شما چیست؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.                           

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

محمدرضا احمدیمشاهده نوشته ها

محمدرضا احمدی

We Get Dirty To Make World Clean. That's Our Duty -Capitan Price

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها