Cyberpunk 2077 از بازیکنان دعوت می‌کند تا به افسانه تبدیل شوند

سایبرپانک 2077 cyberpunk 2077

به گزارش ساویس‌گیم، انتظار طولانی مدت و مملو از تأخیر بوده است. اما Cyberpunk 2077 سرانجام قرار است این پنجشنبه منتشر شود. به مناسبت این مهم، تریلر هنگام عرضه‌ی بازی منتشر شده است که تمام مناظر و صداهای Night City را به همراه خطرات آن به نمایش می‌گذارد. در زیر آن را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیتSD    دانلود با کیفیتHD   دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

داستان روی V متمرکز است، که بسته به مسیر زندگی شخص می‌تواند یک Corpo ، Street Kid یا Nomad باشد. پس از خراب شدن کارها، V با تراشه‌ی Immortality همراه با شبح دیجیتالی جانی سیلورهند (با بازی کیانو ریوز) گیر افتاده است. بنابراین این دو در تلاشند تا حقیقت را کشف کنند و شاید هم شهر را به خاک و خون بکشند. Cyberpunk 2077 در تاریخ 10 دسامبر مصادف با 20 آذرماه برای Xbox One ، PS4 ، PC و Google Stadia منتشر خواهد شد.

پیش دانلود در حال حاضر برای همه پلتفرم‌ها فعال است. شایان ذکر است که این بازی در Xbox Series X/S و PS5 قابل اجرا خواهد بود، و عملکرد بهتر نسبت به کنسول‌های پایه را ارائه می‌دهد. سال آینده به‌روزرسانی جدیدی از آن برای کنسول‌های نسل 9 ارائه می‌شود. برای جزئیات بیشتر در مورد آن در ماه‌های آینده با ما همراه باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها