بازی رد دد ردمپشن 2 روی ویندوز 11 غیر قابل اجرا شد

بازی رد دد ردمپشن 2 روی ویندوز 11 غیر قابل اجرا شد red dead redemption 2 crash on windows 11

به گزارش ساویس‌گیم بازی رد دد ردمپشن 2 روی ویندوز 11 غیر قابل اجرا شد. در کمال ناباوری کاربران ویندوز 11 متوجه شدند که بازی پرطرفدار رد دد ردمپشن 2 Red Dead Redemption 2 روی ویندوز آن‌ها غیر قابل اجرا شده است.

به نقل از TheGamer تعدادی از گیمرها پس از نصب به‌روزرسانی KB5023774 ویندوز 11 متوجه شده‌اند که بازی رد دد ردمپشن 2 غیر قابل بازی شده است و به محض اجرا کرش می‌کند.

پس از مکاتبه با مایکروسافت و درخواست از آن‌ها برای برطرف کردن این مشکل فنی ردموندی‌ها صرفاً به بازیکنان پیشنهاد دادند که به نسخه 22H2 ویندوز 11 بازگردند و آخرین به‌روزرسانی را حذف کنند. با این حال گیمرها از این پیشنهاد چندان خوشحال نشدند، چرا که به‌روزرسانی جدید ویندوز عملکرد بهتری روی سیستم آن‌ها داشته است.

در حال حاضر مایکروسافت هیچ پچ یا اصلاحی برای به‌روزرسانی KB5023774 منتشر نکرده است. همین موضوع کاربران را پس از گذشت 4 روز سردرگم کرده است.

نوشتار مرتبط:  42 نکته و حقیقت از رد دد ردمپشن 2 Red Dead Redemption 2 

بازی Red Dead Redemption 2 در سال 2019 برای کامپیوتر عرضه شد و سال قبل‌تر نیز در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفته بود.

بازی رد دد ردمپشن 2 آمار فروش 725 میلیون دلاری را در هنگام عرضه منتهی به آخر هفته به ثبت رساند و پس از تنها 2 هفته رکورد فروش رد دد ردمپشن را پشت سر گذاشت. طبق آخرین آمار راکستار بازی Red Dead Redemption 2 تا پایان سال 2022 بیش از 50 میلیون نسخه به فروش رسانده است.

با وجود این موفقیت شگفت‌انگیز راکستار سابقاً اعلام کرد که برنامه‌ای برای گسترش و ارائه به‌روزرسانی بزرگ برای بازی ندارد. چرا که تیم اصلی سخت مشغول ساخت جی تی ای 6 هستند و مابقی نیز روی پشتیبانی از جی تی ای آنلاین کار می‌کنند.

نوشتار مرتبط:  29 نکته و حقیقت از رد دد ردمپشن 2 Red Dead Redemption 2 

پوستر شخصیت‌های رد دد ردمپشن 2

پس از این‌که راکستار از ادامه پشتیبانی رد دد ردمپشن 2 شانه خالی کرد، گیمرها درخواست کردند که حداقل یک نسخه نسل جدید از بازی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه شود، مشابه کاری که برای gta 5 صورت گرفت. اما شواهد نشان می‌دهند که فعلاً خبری از این موضوع نخواهد بود و راکستار بعید است به خواسته طرفداران توجه کند.

شما هنگام اجرای رد دد ردمپشن 2 روی آخرین به‌روزرسانی ویندوز 11 به مشکل خورده‌اید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

1 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها