کارگردان Days Gone به سازندگان Tomb Raider پیوست

کارگردان Days Gone به سازندگان Tomb Raider پیوست

به گزارش ساویس‌گیم، «جف راس» کارگردان Days Gone به Crystal Dynamics پیوست. این استودیو برای ساخت Tomb Raider و Marvel’s Avengers شناخته می‌شود. و سابقه‌ی طویلی در ساخت و توسعه‌ی بازی دارند.

کارگردان بازی تحسين‌شده‌ی Days Gone به عنوان کارگردان طراحی به سازندگان Tomb Raider پیوسته است. و برای پروژه‌ی جدیدشان هیجان‌زده است. البته متأسفانه اطلاعات چندانی در خصوص بازی در دست ساخت ارائه ندادند. ولی پیش‌بینی می‌شود نسخه‌ی جدید Tomb Raider و یا عنوانی کاملاً جدید باشد.

جناب جف راس از دهه‌ی 90 میلادی در Bend Studio با سونی همکاری داشتند. از جمله کارهای ایشان می‌شود به مجموعه‌ی خاطره‌انگیز سایفون فیلتر و Days Gone اشاره کرد. پس از برخورد نامناسب مدیران سونی جناب جف راس به همراه تیم اصلی Days Gone از Bend Studio جدا شدند. و حال مقصد بعدی ایشان مشخص شد.

کارگردان Days Gone به سازندگان Tomb Raider پیوست

کریستال داینامیکس اخيراً از در دست ساخت بودن نسخه‌ی جدید Tomb Raider به وسیله‌ی آنریل انجین 5 خبر داد. و حال با توجه به اضافه شدن جناب جف راس، می‌شود به آینده‌ی این استودیو امیدوار بود. چرا که در سال‌های اخیر شاهد افت محسوس این استودیوی با سابقه بودیم.

نکته‌ی مهم دیگری که باید به آن توجه کرد در دست ساخت بودن بازآفرینی Perfect Dark در Crystal Dynamics است. جناب جف راس در این خصوص هم می‌توانند مفید واقع شوند. چرا که در زمینه‌ی بازی‌های مخفی‌کاری تبحر دارند. باید منتظر ماند و دید عاقبت چه می‌شود. امیدواریم طرفداران هر دو مجموعه خبرهای خوبی را در پیش داشته باشند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای بازی جدید کارگردان Days Gone مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها