تام هالند برای مدتی با بازیگری خداحافظی می‌کند

تام هالند برای مدتی با بازیگری خداحافظی می‌کند

به گزارش ساویس‌گیم، تام هالند بازیگری که بیش‌تر برای ایفای نقش در قالب اسپایدرمن شناخته می‌شود، در جدیدترین مصاحبه از برنامه‌های آینده‌ی خود پرده‌برداری کرد.

مدت زیادی از اکران فیلم اسپایدرمن: راهی به خانه نیست، نمی‌گذرد. فیلمی که ظاهراً با اقبال خوبی مواجه شده است. تام هالند نقش اصلی این فیلم را ایفا می‌کند و چند پروژه نیز در شرف اکران دارد. که از جمله‌ی آن‌ها می‌شود به فیلم آنچارتد اشاره کرد. پر واضح است که تام در طول سال‌های اخیر حسابی پر کار بوده و این در حالی است که تنها 25 سال دارد.

تام هالند

تام هالند با اشاره به این‌که 6 سال اخیر را روی بازیگری متمرکز بوده، گفت که قصد فاصله گرفتن از این جهان را دارد. بازیگر جوان قصد پرداختن به زندگی شخصی، تشکیل خانواده و پدر شدن را دارد. وی همچنین اشاره کرد که اگر بازیگر نمی‌شد، دوست داشت معلم مدرسه شود.

تام هالند در خصوص فرانچایز اسپایدرمن گفت: در طول سال‌های اخیر ما فیلم‌های مختلفی داشتیم که برداشت متفاوتی از مرد عنکبوتی به نمایش می‌گذاشتند. ولی در نهایت همه‌ی آن‌ها به نوعی یکنواخت بودند. بد نیست برای تنوع هم که شده به زن عنکبوتی پرداخته شود.

تام هالند برای مدتی با بازیگری خداحافظی می‌کند

شما با نظر تام هالند موافق هستید؟ فیلم زن عنکبوتی را جذاب می‌دانید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها