تماشا کنید: نمایش جذاب بخش داستانی Halo Infinite

تماشا کنید: نمایش جذاب بخش داستانی Halo Infinite

به گزارش ساویس‌گیم، 343Industries بالأخره از بخش داستانی بهبود یافته‌ی Halo Infinite رونمایی کرد. ما در این نمایش جدید شاهد قابلیت‌های جدید، جهان وسیع و دشمنان متنوع بازی بودیم.

نمایش جدید با این جملات آغاز شد: Banishedها نیروهای UNSC را شکست داده و بر Zeta Halo تسلط یافته‌اند. آن‌ها با تسلط بر این هیلوی اسرارآمیز بقای بشریت را به خطر انداخته‌اند.

وقتی همه‌ی امیدها بر فنا رفته است و سرنوشت انسان‌ها رو به تیرگی، مستر چیف از راه می‌رسد تا با بی‌رحم‌ترین دشمنی که تا کنون با آن مواجه داشته است، مبارزه کند.

بازی Halo Infinite همان‌طور که از اسمش مشخص است، بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین عنوان در تاریخ این فرانچایز خواهد بود. نمایش جدید بازی به خوبی جهان وسیع و گسترده‌ی آن را به نمایش گذاشت. جهانی که در آن می‌توانید به وسیله‌ی انواع و اقسام وسایل نقلیه جابه‌جا شوید و آزادی عمل فوق‌العاده‌ای را تجربه نمائید. Halo Infinite قرار است 17 آذرماه برای PC و کنسول‌های ایکس باکس عرضه شود.

بازی هیلو بی‌کران ابتدا قرار بود سال گذشته هم‌زمان یا کنسول‌های جدید مایکروسافت عرضه شود. ولی به دلیل مشکلات فنی و رساندن بازی به کیفیت قابل قبول و شایسته‌ی نام هیلو، تأخیر خورد. حال کمی بیش‌تر از یک ماه با عرضه‌ی این بازی مورد انتظار فاصله داریم. و نمایش جدید نیز انتظار را برای تجربه‌ی آن سخت‌تر کرده است.

تماشا کنید: نمایش جذاب بخش داستانی Halo Infinite

شایان ذکر است که بخش چندنفره‌ی Halo Infinite قرار است به صورت Free to Play عرضه شود. و برای تجربه‌ی آن نیاز به هیچ پرداخت و اشتراکی نخواهد بود. همچنین این‌که بازی از روز نخست روی گیم پس قرار می‌گیرد. در نتیجه کاربران این سرویس اشتراکی محبوب بدون هیچ هزینه‌ی اضافه‌ای از این بازی بهره‌مند خواهند شد.

به نقل از جناب Joseph Staten از مدیران ارشد 343Industries، بخش co-op کمپین Halo Infinite با اندکی تأخیر و حدوداً 3 ماه پس از انتشار بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین بخش Forge نیز در فصل سوم که حدوداً 6 ماه پس از عرضه می‌شود، اضافه خواهد شد. و در نهایت این‌که فعلاً خبری از بخش split-screen نخواهد بود تا مشکلات فنی این بخش برطرف شوند.

تماشا کنید: نمایش جذاب بخش داستانی Halo Infinite

نظر شما در خصوص نمایش جذاب Halo Infinite چیست؟ برای تجربه‌ی آن مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها