معرفی فیلم Annette


فیلم Annette عاشقانه‌ای موزیکال است که داستان زوج عجیبی را روایت می‌کند. استندآپ کمدینی که شیفته‌ی یک خواننده‌ی اپرا می‌شود و در کنار هم یک زندگی شیرین را تشکیل می‌دهند. اما به دنیا آمدن نخستین فرزند آن‌ها یعنی Annette ماجرا را پیچیده می‌کند.

بازیگران فیلم Annette شامل Adam Driver در نقش Henry McHenry که یک استندآپ کمدین است. Marion Cotillard نیز در نقش Ann Defrasnoux بازی می‌کند که خواننده‌ی اپراست.

فیلم Annette در حقیقت مشابه “La La Land” و “A Star is Born” می‌باشد. اگر آن فیلم‌های موزیکال را دوست داشته باشید بدون شک از این اثر نیز استقبال خواهید کرد.

البته شاید هم چندان به مذاق شما خوش نیاید. چرا که این اثر فضای تاریک‌تر و خشونت بیش‌تری را به تصویر می‌کشد.

معرفی فیلم Annette

فیلم Annette با ارائه‌ی داستانی فانتزی و سورئال استعاره‌ی جالبی به وقایع دنیای حقیقی می‌زند. این استعاره‌ها با وجود فانتزی بودن ولی به شدت حقیقی می‌نمایند.

در نهایت فیلم‌های موزیکال علیرغم این‌که عامه پسند نیستند لیکن طرفداران خاص خود را دارند. Annette توانسته است روایت خوبی را ارائه دهد و از کلیشه‌های این سبک فاصله گیرد. اگر از دیدن ملودرام‌های کسل کننده خسته شده‌اید و از طرفی به “La La Land” و “A Star is Born” عشق می‌ورزید، تماشای این فیلم برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها