دموی بازی NEO The World Ends With You اکنون در دسترس است

NEO The World Ends With You

نسخه نمایشی بازی NEO The World Ends With You ساخته شده توسط استودیو Square Enix اکنون برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ در دسترس است. و به بازیکنان امکان می‌دهد تا این بازی را پیش از عرضه تجربه کنند. علاقمندان به خرید نسخه کامل نیز می‌توانند پیشرفت خود را از نسخه آزمایشی ادامه دهند. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

به عنوان دنباله‌ای برای اولین بازی، که در سال 2007 برای نینتندو دی‌اس منتشر شد. داستان بازی NEO The World Ends With You بر روی Rindo و گروهش، Wicked Twisters تمرکز دارد. تیم باید در یک بازی بقا یک هفته‌ای با هر بازیکن توانایی‌های منحصر به فرد مانند تغییر گذشته یا کنترل ذهن مردم را داشته باشد. مبارزات کاملاً سه بعدی شده‌اند که به نسبت عنوان قبلی به طور قابل توجهی تغییر داشته است.

با این حال، شما هنوز ویژگی‌های مختلفی دارید که می‌تواند توانایی‌ها و ترکیبات مختلفی ایجاد کند. سر و صدا همچنین به همراه Reaper های مختلف بازدهی دارد، هرچند این بار Sho Minamimoto، آنتاگونیست قبلی، در کنار بازیکن کار می‌کند. بازی NEO The World Ends With You در تاریخ 27 جولای برای نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود و همچنین نسخه رایانه‌های شخصی اواخر امسال وارد فروشگاه اپیک‌گیمز می‌شود.

NEO The World Ends With You

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها