فعلاً منتظر عرضه‌ی بازی Baldur’s Gate 3  نباشید

فعلاً منتظر عرضه‌ی بازی Baldur’s Gate 3  نباشید

به گزارش ساویس‌گیم، بازی مورد انتظار Baldur’s Gate 3  قرار بود در سال 2021 عرضه شود. این بازی حدود 9 ماه است که در حالت دسترسی زودهنگام قرار دارد.

متأسفانه خبر بدی برای شما داریم، مدیر عامل استودیوی لاریان از تأخیر در عرضه‌ی بازی Baldur’s Gate 3  خبر داد. وی در پیامی اعلام کرد که ما تلاش می‌کنیم بازی را در سال آینده منتشر کنیم. بدون شک این بازی به سال جاری نخواهد رسید.

بازی Baldur’s Gate 3  نخستین عنوانی نیست که وارد دسترسی زود هنگام شده است و بدون شک آخری هم نخواهد بود. بازی‌هایی که در این وضعیت قرار می‌گیرند ممکن است تا مدت‌ها در این حالت قرار بگیرند و هیچ استاندارد مشخصی برای نهایی شدن آن‌ها وجود ندارد.

اما در خصوص به‌روزرسانی‌های آینده، دست‌اندرکاران گفتند که خبری از محتوای جدید نخواهد بود و صرفاً ایرادات بازی برطرف می‌شوند.

بازی Baldur’s Gate 3  در حال حاضر در دسترسی زودهنگام استیم قرار دارد و این نسخه 20 تا 30 ساعت گیم پلی را ارائه می‌دهد. اگر علاقمند به تهیه‌ی آن هستید، لازم به ذکر که قیمت آن 60 دلار می‌باشد. بنابراین بهتر است منتظر نسخه‌ی نهایی بازی بمانید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها