انحصاری PS4 معرفی شد؛ Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown

انحصاری PS4 معرفی شد؛ Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown

به گزارش ساویس‌گیم، Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown معرفی شد. بالأخره انتظارها به پایان رسید و طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای شاهد بازگشت سلطان بی چون و چرای این سبک به میادین خواهند بود.

سگا پروژه‌ی Virtua Fighter در باب eSports را سال گذشته در TGS رونمایی کرد. اما آن زمان از دادن جزئیات تکمیلی طفره رفت. حال بالأخره آن موعد مقرر فرا رسید و غول ژاپنی از شگفتانه‌ی خود پرده‌برداری کرد.

با این‌که طرفداران انتظار نسخه‌ی جدید از این فرانچایز را داشتند ولی فعلاً Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown هم غنیمت است. از طرفی این بازی بهبودهای فوق‌العاده سنگینی به خود دیده است و با موتور بازی‌سازی توانمند Dragon Engine توسعه پیدا کرده است.

اگر با این موتور بازی‌سازی شگفت‌انگیز آشنا نیستید باید خدمتتان عرض کنم که عناوین اصلی سگا از جمله مجموعه‌ی Yakuza و Judgment توسط این موتور توسعه یافته‌اند.

وظيفه‌ی ساخت Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown نیز بر عهده‌ی تیم خبره‌ی سگا بوده است. و استودیوی مرکزی این بازی را توسعه داده‌اند. بازی مذکور دارای موزیک‌های جدید، نورپردازی جدید و سایه پردازی جدید خواهد بود. همچنین سینماتیک‌های بازی هم بازطراحی شده‌اند.

نکته‌ی آخر این‌که بخش آنلاین بازی فوق‌العاده مورد توجه قرار گرفته است و از این رو طرفداران بازی‌های رقابتی حسابی لذت خواهند برد. امید می‌رود با استقبال گسترده‌ی طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای شاهد نسخه‌های جدید این مجموعه‌ی جذاب باشیم.

تریلر رونمایی از این بازی فوق‌العاده را تماشا بفرمائید:

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown قرار است در تاریخ 11 خردادماه 1400 به صورت انحصاری برای PS4 عرضه شود. همچنین شایعاتی مبنی بر رایگان بودن بازی برای کاربران پلی‌استیشن پلاس به گوش می‌رسد.

خب دوستان نظر شما چیست؟ شما از رونمایی این بازی شگفت‌زده شده‌اید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها