علت تأخیر Genshin Impact روی نینتندو سوئیچ، سخت‌افزار ضعیف آن است

علت تأخیر Genshin Impact روی نینتندو سوئیچ، سخت‌افزار ضعیف آن است

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Genshin Impact سال گذشته عرضه شد. و بلافاصله موفقیت شگرفی روی PS4، PC و موبایل به دست آورد. با توجه به این اوصاف طبیعی بود که منتظر عرضه‌ی آن روی سایر پلتفرم‌ها باشیم. نسخه‌ی PS5 هم در همین راستا چندی پیش در دسترس قرار گرفت.

شایان ذکر است که Genshin Impact برای نینتندو سوئیچ هم معرفی شد. با توجه به این‌که بازی‌های در این سبک فوق‌العاده روی این پلتفرم محبوب هستند. اما متأسفانه اطلاعات کمی در خصوص این نسخه در دست داریم. Genshin Impact کی برای این پلتفرم عرضه خواهد شد؟

طبق گزارش‌ها نسخه‌ی نینتندو سوئیچ بازی به صورت داخلی تأخیر خورده است. دلیل این اتفاق هم سخت‌افزار ضعیف این کنسول می‌باشد. البته با این وجود هنوز هم قرار است در سال 2021 شاهد عرضه‌ی Genshin Impact روی نینتندو سوئیچ باشیم. همچنین گفته می‌شود که miHoYo قرار است این بازی را برای Switch Pro انحصاری کند.

‌شایان ذکر است که این اطلاعات تأیید شده نیستند و تا تأیید نهایی باید آن‌ها را به چشم شایعه بنگریم. با این وجود به نظر اطلاعات دقیق باشند.

نظر شما چیست دوستان؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها